PREDNOSTI MANUALNE TERAPIJE

1.Manualna je terapija u rukama iskusnog liječnika ,znanstveno dokazano vrlo uspješna metoda precizne diagnostike i liječenja,obično puno učinkovitija od konvencionalne fizikalne terapije koja se često primjenjuje šablonski.

2.Najbolji se rezultati postižu u rješavanju upravo najčešćih sindroma i stanja:Lumbago,lumboishialgija,zglobne boli,bolovi i parestezije(trnci) niz ruke i noge,bolovi unutrašnjih organa uzrokovani dislokacijom kralježaka,skolioza,loše držanje,glavobolje,vrtoglavice,spondilolisteze itd…

3.Manualnom terapijom djelujemo na UZROK problema za razliku od konvencionalne medicine koja djeluje samo simptomatski,tako da se u početku problema simptomi obično smire ali se kasnije najčešće pojavljuju ponovno i to u još jačem obliku!Problemi na kraju, zbog nerješavanja primarnog uzroka prelaze u kronične tegobe,koje se puno teže,skuplje i dugotrajnije liječe.

4.Preventivno možemo manualnim tehnikama(pogotovo kod djece u razvoju) jako dobro djelovati na cjelokupnu strukturu tijela u cilju sprečavanja,usporavanja ili ublažavanja mogućih tegoba u budućnosti.

5.Manualnom diagnostikom i terapijom djelujemo na potpuno prirodno-ekološki način,bez farmakologije i štetnih zračenja!

6.Ukupno vrijeme i troškovi liječenja manualnom terapijom daleko su niži u usporedbi sa konvencionalnom fizikalnom terapijom!

Ostalih 6 RAZLOGA ZA! u slijedećem broju Butige***

NASTAVAK:

7.Brže osposobljavanje za rad bolesnika koji se liječe manualnom terapijom u odnosu na bolesnike liječene fizikalnom terapijom,što u konačnici znači kraće bolovanje i više novaca u zdravstvenom fondu.

8.Ako je BLOKIRANJE(reverzibilna funkcijska smetnja zglobova) primaran uzrok kliničkih poteškoća onda se manualnom terapijom(eventualno potpomognuto fizikalnom i medikamentoznom terapijom)brzo i “elegantno” rješava problem.

9.Upotreba samo medikamentozne i fizikalne terapije kod bolesnika kod kojih je u kliničkoj slici primarno utvrđeno BLOKIRANJE,najčešće daje jako slabe rezultate u liječenju.

10.Liječnici su često suočeni sa neuspjehom medikamentozno-fizikalne terapije kod bolesnika sa bolnim sindromima kralježnice i zglobova, glavni problem je diagnostičke naravi!Često uzrok boli ostaje nepoznat i nakon iscrpne kliničke,neurološke,laboratorijske i radiološke obrade pa se liječnik mora zadovoljiti sindromskom diagnozom(npr. cervikalni,torakalni,lumbosakralni sindrom itd.).

11.Konvencionalna(Alopatska) medicina u svojoj nemoći rješavanja bolnih radikularnih sindroma (Diskus hernije i Protruzije diska) često prebrzo pristupa operativnim zahvatima,sa vrlo upitnim rezultatima?Ogromna većina se tih problema(preko 90%) može uspješno riješiti neagresivnom i ciljanom manualnom terapijom i trakcijom na “Švedskom ekstenzomatu”,bez ikakve opasnosti po zdravlje pacijenta.

12.Uzročna(Etiopatogenetska) dijagnoza preduvjet je ciljane terapije,a samo ciljana Manualna terapija koje djeluje na UZROK a ne na simptome,garantira najbolje retultate!

2017-12-02T22:04:30+00:00